System

Pomoc

Intuicyjny system pomocy

Każdy z ekranów systemu posiada informacje pomocy dostępne po prawej stronie ekranu. Treść wyświetlanej pomocy jest dostosowana do bieżącej funkcjonalności, jaką mamy na ekranie oraz do posiadanych uprawnień dostępu do konta. Informacje pomocy można ukryć i przywołać w dowolnym czasie. Ustawienia są zapamiętywane, dzięki czemu wracając do wcześniej używanego ekranu, nie ma potrzeby ponownego ukrywania lub przywoływania tych informacji.

Podpowiedzi

Każdy wskaźnik posiada podpowiedź zawierającą opis wskaźnika, sposób obliczenia oraz jego interpretację. Informacja wyświetla się po wskazaniu kursorem myszy na nazwę wskaźnika. Podpowiedzi zostały opracowane przez pracowników naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Obsługa techniczna

W przypadku pytań lub problemów Użytkownicy mają do dyspozycji dwa niezależne kanały kontaktu z działem technicznym:

  • E-mail do obsługi technicznej z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub bezpośrednio na adres: pomoc@eanaliza.pl
  • Zgłoś problem - zgłoszenie do obsługi technicznej. Mechanizm zgłoszeń do obsługi technicznej jest wbudowany w system i pozwala zalogowanym Użytkownikom na zgłaszanie problemów, jakie potencjalnie mogą wystąpić w trakcie pracy z systemem. W ramach tego mechanizmu, oprócz wysłania zgłoszenia, Użytkownik ma możliwość śledzenia i prowadzenia konwersacji z osobami odpowiedzialnymi za obsługę techniczną.