Edycja analizy
Edycja analizy to funkcjonalność umożliwiająca w prosty oraz szybki sposób dokonanie korekty danych wprowadzonych do systemu.
Podczas edycji analizy (w poszczególnych etapach jej wykonania) można dokonać następujących korekt:
- Nazwa i okresy analizy.
Zmienić można następujące dane:- Nazwę analizy – jeżeli zmienimy nazwę, skorygowana analiza zostanie zapisana jako nowy raport. Raport, na bazie którego została wykonana edycja danych, pozostanie w WYNIKACH bez zmian. Nowa nazwa musi być unikalna. Jeżeli nazwa analizy nie ulegnie zmianie, raport, na bazie którego wykonano edycję danych, zostanie zastąpiony nowymi danymi, uwzględniającymi dokonane korekty.
- Przypisanie analizy do Klienta,
- Definicje okresów, wpływające na nazwy oraz długość poszczególnych okresów.
- Zatwierdź dane analitycznego rachunku zysków i strat.
Dane zawarte w rachunku zysków i strat zostaną udostępnione do edycji w celu dokonania ewentualnej korekty ich wartości. Po wprowadzeniu korekty wystarczy przejść dalej, aby zmiany zostały zapisane. - Zatwierdź dane bilansu analitycznego.
Dane zawarte w bilansie zostaną udostępnione do edycji w celu dokonania ewentualnej korekty ich wartości. Po wprowadzeniu korekty wystarczy przejść dalej, aby zmiany zostały zapisane.
OPERACJE:
- Dalej – umożliwia przejście do kolejnego kroku edycji analizy.
- Wstecz – umożliwia powrót do poprzedniego kroku edycji analizy.
- Oblicz – oblicza wartości wskaźników na podstawie przekazanych danych.